Planer

Jag kom och tänka på att det känns som jag har mycket planerat nu dom här veckorna, men jag kan ändå inte komma på vad det är jag ska göra, så jag tänkte försöka komma ihåg det nu!

Torsdag 19/2: Vara barnvakt (eller ja, gå med min lillasyster till skolan)
Fredag 20/2 på dagen: Längdskidor hela dagen med skolan
Fredag 20/2 på kvällen: Kanske fira Anna
Mån, Tis, Ons: Skola, inga planer vad jag vet
Torsdag 26/2: Kanske ska kolla på min vän Sara Träskvik när hon sjunger på PC
Fredag 27/2 på dagen: Pierca naveln (jag tror det blir så)
Fredag 27/2 på kvällen: Kanske spenderas med Erica, Agnes mfl.
Måndag 2/3: Going to London!
Torsdag 5/3: Kommer hem från London!

Sen är det sportlov när jag är hemma, och då har jag inte riktigt planerat vad jag ska göra, det var meningen att jag kanske skulle med till Åre, men tror inte det blir så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte kul att du vill pierca naveln! :)

men om jag får ge dig ett tips, gör det inte innan du åker till london, för du kan få väldigt ont efteråt. jag blev sängliggandes och fick feber, kroppen stötte bort det helt enkelt genom att göra mig sjuk

2009-02-20 @ 00:29:21
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

ja :) okej, tack för tipeset! vi får se hur jag gör, det är det att annars måste jag vänta en månad till innan jag kan göra det, fast det är såklart värt att vänta istället för att få ont.

2009-02-20 @ 13:32:50
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback