Plugga

Nej nu människor så måste jag faktiskt plugga, även fast jag inte kommer fatta ett skit om vad jag läser!
Vi ska nämligen ha ett NO prov imorgon, och då måste vi läsa igenom några sidor med sammanfattningar som vi i klassen har gjort, det handlar om biobränsle, vindkraft och mycket mer, och hur kul låter det?

Föresten imorgon så är det Fredag, sista skoldagen sen blir det lov, åh det är jag verkligen i behov av just nu ....
Imorgon ska jag som sagt pierca naveln (troligtvis) eller ja, jag har ju bokat tid och om allt går som det ska så blir det nog, imorgon klockan tre.
Sen ska jag på stan med Agnes och Erica tror jag, och jag tror jag ska köpa ett armband imorgon på glitter, för jag kollade på det igår och nu känner jag att jag bara måste ha det, det kostade ändå bara 100kr, så jag kanske köper det, om inte så överlever jag nog ändå!

Men vi hörs när jag har pluggat klart, wish me good luck ♥


på fotot: jag


på fotot: min klocka från Indien som är stor med mycket diamanter på,
absolut inte äkta! men den var ju billig och den funkar ju att som accessoar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback