Primark

Åh nu är det inte länge kvar alls ....

På måndag, alltså i över morgon så beger jag och Agnes oss till London.
För er som undrar så ska vi först ta bilen till Skavsta och det kommer ta ca 6- 8 timmar, vi ska även stanna och äta på den tiden också, sen när vi är framme i Skavsta så ska vi hoppa på flyget som tar oss till London, och flyg resan är väldigt kort, det tar bara två timmar.

När vi är framme checkar vi nog in på vårat hotell, och sen blir det väl läggdags, sen nästa dag så blir det en lång dag in town med Agnes, i think!
För er som undrar, så tror jag att jag kommer jag blogga när jag är i London, men det är inte säkert att det kommer gå, det hänger bara på om vi hittar något internet cafe, och sen beror det på hur mycket det kostar, men jag hoppas att jag kommer kunna blogga medans jag är där!

Jag hoppas att jag får med mig lite shopping hem, men det tror jag nog!
Den affären som vi ska gå på först heter Primark, och jag har hört att det finns mycket snygga saker där, till ett väldigt bra pris, ett par uggs går tillexempel på under 100 lappen, och ett par pumps går på lite över 100 lappen, kan det bli bättre?
Det är super bra att det finns billiga skor där, eftersom det är just det jag är ute efter, nya skor till våren!
Jag har dock bara med mig lite över tusen kronor, så jag kommer inte kunna shoppa alltför mycket, men något par skor hoppas jag få med mig hem!


åh vad jag längtar nu, jag kommer ta en massa kort, i promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback