Provat håret

Nu är jag tillbaka, och jag har precis provat håret, fast jag kan fortfarande inte gå runt i det eftersom jag inte har något löshår än till mitt underhår, men helt ärligt så skulle jag tippa på att jag kommer färga under håret blont också, för jag orkar inte hålla på krångla med en massa löshår.
Så vi får se ikväll, annars springer jag nog på ÖoB och köper hårfärg imorgon eller någon dag framöver!
Och tills dess får löshåret nog vänta hemma.
Föresten så hade jag fått ett frågan om jag kunde lägga in något inlägg där jag skriver om löshår, och det ska jag nog få fram ett inlägg om, fast inte precis nu, det blir nog ikväll eller någon dag senare ....

Här kommer i allafall några bider på me in my new hair, enjoy!







Kommentarer
Postat av: Johanna

men fiiiiiiint

2009-02-25 @ 20:32:20
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback