Rolig fråga

Jag måste bara berätta att jag sitter just nu och läser ur Cosmopolitan tidningen, och jag hittade en riktigt rolig fråga!
Jag är nämligen inne på en sida där det är folk som har ställt 100 olika frågor om sex och funderingar, och sen har dom fått svar på sina frågor.

Jag fick mig ett litet skratt när jag läste den här dumma frågan:
- kan en penis gå av?
Jag menar, snälla nån? visst att dom som är väldigt små kanske inte fattar sånt själv, men allvarlig, man ska vara väldigt väldigt ung för att fatta något sånt!
Och sen frågar man väl ändå inte en sånn fråga?
jag menar, jaha så du har så hårt sex med din pojkvän att du är rädd att hans penis bara ska gå av?
haha, vissa människor är ju bara för roliga!


på fotot: frågorna i Cosmopolitan tidningen

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaahahah jag läste också det igår ;) älskar den tidningen

2009-02-17 @ 13:53:45
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback