Shopping

Shoppade även en del saker idag också, vissa saker behövde jag, andra inte!
Men det var ju trots allt rea på det mesta jag köpte, vilket var bra.
Tänkte skriva och visa bilder på det jag köpte idag, jag köpte:

1. en deo
2. en tröja
3. en bh
4. en sjal
5 en väska
6. en kalender/allmanacka
7. ett armband


på fotot: min nya deo, inte så intressant
köpt: på h&m
pris: runt 32 kronor


på fotot: min nya blå skjorta
från: Indiska
pris: runt 100 lappen


på fotot: min nya bh
från: kappahl
pris: 100 kronor


på fotot: min nya rosa sjal
från: kappahl
pris: runt 40 kronor


på fotot: min nya väska
från: kappahl
pris: runt 50 kronor


på fotot: min nya allmanacka/kalender, som jag var i stort behov av
från: bokia
pris: 130 kronor

Har tyvär ingen bild på armbandet jag köpte eftersom mamma tog med det hem, och jag är ju hos min pojkvän,
men lägger in någon bild på det senare.

Kommentarer
Postat av: agnes

fint :)

2009-02-07 @ 14:02:06
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback