Sjuk

åh, vad less jag är.
Nu håller jag på att bli sjuk igen, har världens rethosta och är snorig, sen känner jag mig såhär obekväm som jag brukar göra när jag är påväg att bli sjuk!
Just nu är jag hemma hos min älskade pojkvän, vi funderar på att kolla på film, och jag tror att det kanske blir the grudge tre, om den hinner ladda klart vill säga.
Imorgon är det helg allihopa, gud så skönt.

Sitter och kollar på lite bilder sen jag var i Indien i Oktober, gud vad jag saknar resan, värmen och allt.
Tänkte vara snäll och bjuda på någon härlig bild från värmen nu, så kanske jag piggnar till.


på fotot: min lillasyster Maja i poolen


på fotot: en kossa på en öde strand, det var så skönt att ha långa sandstränder
för sig själv


på fotot: stranden på kvällen, mycket Indier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback