Skorna

Åh, jag var nyss inne på Kenzas blogg, och såg inlägget på dom skorna hon hade budat på som hon jätte gärna ville ha, och jag är så arg på henne att hon la ut det där inlägget!

För nu känner jag mig också helt desperat, jag tror aldrig har sett så snygga skor i hela mitt liv, alltså detaljerna, nitarna, diamanterna, allt, dom är så perfekta att det inte går att förklara!
Jag vet inte vad jag ska mig till, för jag vet att jag aldrig kommer att hitta exakt dom där skorna, eftersom dom verkar vara ganska sällsynta.

Men en sak kan man ju hoppas på .... Att jag hittar några sjukt liknande, eller snyggare i London.


på fotot: skorna, ja jag sa ju det, så sjukt snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback