Smoothie och kanske hårfärgning

Hola!

Nu har jag suttit framför datan ett litet tag och tagit det lugnt, det har vart riktigt skönt faktiskt.
Men tiden har gått riktigt fort, klockan är redan fyra? ja, det är ju ingen ide att jag åker in till stan i allafall ....

Nu har jag precis gjort smothie, för jag vart lite hungrig, eller ja hungrig och hungrig, jag vart "sugen", så då gjorde
jag i ordning en smothie, som vart super god, och fin, det är ju viktigt att lura ögat, för då blir det man äter/dricker godare, right?

Så nu när jag har gjort i ordning en god smothie, så tänkte jag kanske ta tag i mitt liv, eller ja mitt hår, och färga håret, även fast jag inte orkar det heller, men jag måste!
Så nu blir det nog smoothie, och hårfärgning.
Föresten om jag ska färga håret så tar jag för och efter kort, vi hörs sen ♥


på fotot: våran fräcka mixer


på fotot: smoothie


på fotot: smoothie
Visst hade jag gjort den fin? socker på kanterna och vanilj socker i mitten.

Kommentarer
Postat av: emma

den såg mums ut! Vad har du för ingridienser till? :)

2009-02-20 @ 16:43:49
URL: http://emmagunnholt.devote.se
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

tack :) den är väldigt lätt att göra, ingridinser är vanlij yougurt, blåbär och hallon, men sen kan man ju he i banan och jordgubb m.m också såklart!

2009-02-20 @ 17:04:57
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback