Städat

Hej!

Nu har jag precis kommit hem till mamma, fast ingen är hemma!
Jag pratade med mamma för ett litet tag sen och då fick jag reda på att mamma och min lillasyster har städat mitt rum idag, damsuget det och sorterat alla mina smycken som har legat intrasslade i varandra, hon har även möblerat om lite.

Så nu har jag ett fräsht rum igen, även fast jag egentligen håller ganska bra ordning på mitt rum, fast jag hade bättre ordning förut, fast då var jag alldeles för perfekt, så fort någon satte sig i min säng så var jag tvungen att be personen lyfta på sig så jag kunde fixa till så att allt låg rakt och platt.

Här kommer lite bilder på mitt nystädade rum, fast jag har tyvär inga före bilder eftersom jag inte visste om att mamma skulle städa mitt rum!


på fotot: min lilla hörna, och min lilla tv


på fotot: min stora soffa som snart ska bort, jag ska nämligen fixa om,
köpa ett snyggt skrivbord och en snygg fåtölj och en snygg lampa


på fotot: mm, det här är det bästa stället i mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback