Stan & middag

Hej allihopa, hoppas ni är glada, det är i allafall jag eftersom det är helg!
Idag har jag vart på skolan, sen gick jag på stan med mamma, like i told you before.
Det var jätte kul att umgås med mamma, vi tog en lång runda på stan, och sen gick vi och åt på brunkullan, vi skulle egentligen äta på simon & victor, med det var alldeles för mycket folk där!
Men det var lika mysigt på brunkullan, om inte mysigare.
Så idag har jag haft en riktigt bra dag!


på fotot: jag på brunkullan innan middagen


på fotot: min middag, det var mycket godare än det såg ut.
Det var pasta kuddar med fyllning, sen var det grönsaker
och oxfile m.m


på fotot: mammas mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback