Stan och fika

Hej!

förlåt att jag inte har skrivit något idag, men jag sov hos Micke ikväll, och imorse så hade jag brottom in till stan så jag hann inte lägga in något inlägg.
Nu är jag i allafall hemma hos min mor med Agnes och Anna och vi har precis kört dansmatta, men nu orkar vi inge mer, det är riktigt jobbigt faktiskt!
På stan så kollade jag runt lite på skor, men jag hittade inte så många, och sen är det ändå ingen ide att jag hittar några skor, för då kanske jag blir kär, och det är inge bra eftersom jag åker till London snart.
På stan tog vi en fika också, på te huset, det var riktigt gott och mysigt.

Men nu ska jag hem till Agnes, vi ska nämligen laga middag hos henne, bara jag och hon, mysigt värre!
När jag kommer hem till Agnes så lägger jag föresten in lite bilder från fikan idag.
VI hörs snart igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback