Stan

Hej!

Förlåt så mycket för min dåliga uppdatering idag, men efter skolan så åkte jag Erica och Agnes direkt in på stan, och därför har jag inte hunnit lägga upp något.
Men nu kom jag precis hem från stan, jag är hemma hos mamma nu, och ska bara byta kläder sen ska jag ta bussen till Micke, för jag måste hämta min laptop!

På stan så blev det några inköp, inte något speciellt men jag lägger upp om det så fort jag kommer hem till Micke.
Ikväll så ska jag träffa Agnes, jag ska ta bussen in till stan, sen ska jag och hon hem till mig och färga håret, jag ska färga
bort mitt bruna underhår så jag blir helblond istället, och Agnes ska blondera bort sin utväxt och ljusa upp håret lite.

Men vi hörs om ett litet tag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback