Svar på fråga

Fick en kommentar av någon anonym där det stod såhär:
Har du slutat festa? ;) minns att jag träffa dig någon gång förra året

Och såhär är det:

Att slutat kan man väl inte kalla det, jag tycker bara inte att det är kul att supa sig full varje helg, ser inget nöje i det.
Festa kan man göra, men jag umgås helldre med min pojkvän än att supa mig full!
Förra året festade jag en hel del, det är jag medveten om, för jag var en fjortis som inte hade något liv överhuvudtaget, jag var väldigt omogen också!
Jag säger inte att man inte ska festa, för det är skitkul, det vet jag men man behöver kanske inte göra det varje helg, för det finns faktiskt annat att göra än att bara dricka, det inser alla någon gång!

Nu är det säkert några som skrattar åt det jag nyss skrivit, eftersom jag har haft problem med alkohol själv, alltså att jag drack ganska mycket, och ganska ofta förut.
Men jag står för det jag har sagt, och jag tycker att jag är en ganska stark person som har lyckats dragit mig ur allt, för 13 och 14 års åldern var en otroligt jobbig tid för mig.
Men jag är glad att den tiden är över, och jag är glad att jag bettede mig så när jag var 13,14 istället för att jag hade vart 16 år och bettet mig som jag gjorde då, för det hade jag skämmts över.

Kommentarer
Postat av: elinstenbäck

jag har också tänkt på det! jag tycker inte det är starkt jag tycker det är jätte starkt. saknar dig josefin

2009-02-08 @ 22:52:16
URL: http://elinstenbak.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

åh tack så jätte mycket Elin, jag blir jätteglad av att höra att det är fler som tycker det.

Jag saknar dig också elin, länge sen man såg dig nu.

2009-02-08 @ 23:04:22
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback