Svar på kommentar

Det är någon anonym som har kommenterat att jag är en nob, och att jag inte får några kommentarer.

Jag tycker bara det var omoget skivet över huvudtaget, vilken mogen människa använder ordet nob, om man är seriös?
ja inte är det jag som är en nob i allafall.
Och är det moget att du inte kan stå för den du är, eftersom du inte kan nämna ditt namn?
konstigt att du kan vara så stor i käften, men du kan inte stå för den du är.
Och sen om jag får kommentarer eller inte, vad spelar det för roll?
Jag vet ju forfarande att det är folk som läser min blogg, eftersom man kan kolla det!
Sen om dom kommenterar eller inte, det är upp till dom, och det bryr jag mig inte så mycket om.
Om du tycker jag är en nob, så får du tycka det, för jag tar inte åt mig, för jag vet att jag är långt ifrån att vara en nob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback