Tårar

Måste bara berätta att jag såg ju filmen seven pounds igår på bio med min pojkvän, och nu vid middagen så skulle jag berätta för mamma vad den handlade om, och självklart så kunde jag inte hålla mig, det kliade så mycket på tungan att jag var tvungen att berätta för mamma hur den slutade!

Och medans jag berättade slutet för henne så kände jag hur tårarna började komma från mina ögon,
ja och sen slutade det ju bra!
Det slutade med att jag och mamma satt och stor bölade vid matbordet, och garvade samtidigt för att det var så
roligt att både började grina så mycket, bara utav att jag berättade hur filmen slutade!
Min mamma har verkligen så lätt att börja grina för filmer som är sorliga, men jag menar, hon har inte ens sett filmen,
men ändå sitter hon och bölar lika mycket som mig, mamma är ju bara för rolig!
I allafall så bestämde sig mamma för att hon aldrig tänker se den filmen, för det skulle hon aldrig klara av, och
om hon ska se den, så blir det absolut inte på bio, för då kommer inte dom andra höra något på grund av att hon
kommer sitta och böla som ett litet barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback