Tillbaka igen

Hej!
Nu är jag tillbaka, nu är hemma hos min käraste pojkvän.
Jag har träffat Agnes och Josefin, vi drog på gårn och spelade biljard, sen så tog vi bussen hem.
Det var lite roligt på gårn faktiskt, Agnes hade med sig en stor påse med en massa smink som hon inte använder längre, så jag fick ta precis vad jag ville, jag tror jag tog 3 foundations (eftersom den jag har nu är bara min "reserv" och den är så mörk, och den är ojämn också, och sen har jag en sport foundtion från make up store, men den är inte heller bra enligt mig)
Jag tog också tre skitfina läppglans som jag redan är in love with, jaja jag vet, jag har alldeles för mycket saker för läpparna. Sen tog jag även en rouge också.
På gårn så fick jag ett uppdrag också, jag skulle noppa ögonbrynen på han som jobbar på gårn, så det gjorde jag, och resultatet vart bra, tog tyvär inga bilder på det!

Åh, imorgon är det skola IGEN och då ska jag redovisa också, om Hinduismen, fast jag är inte ett dugg nervös faktiskt.
Jag fattar inte vad är det som är så farligt med att redovisa egentligen? om man tänker att hela tiden att man tycker att det är pinsamt att redovisa, så kommer det alltid vara pinsamt.
Jag brukar alltid tänka, att det är bättre att gå upp och redovisa och göra bra ifrån sig och vara stolt, istället för att bara dra igenom redovisningen det snabbaste man kan för att få det överstökat.
Jag tycker såklart att det kan vara lite nervöst att redovisa, men jag försöker ändå göra bra ifrån mig, det är det viktigaste, att man försöker.

Här kommer en bild på kvällens outfit, enjoy.


outfit:
vanlig vit sjal
vit t-shirt
vit långärmad tröja med tryck
ljusa jeans
brunt skärp
mitt handgjorda smycke
bruna converse med guld detaljer på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback