Tingeling

Hej allihopa, nu är jag tillbaka!

Ja nu vet ju ni inte vad jag har gjort, men jag och älskling tog moppen till min mor, för vi skulle danska lite dans matta, och som sagt, det är skit kul.
Men sen så åkte jag också till mamma för jag skule hämta utklädningskläder tills imorgon, för vi har nämligen, en så kallad "friends dag" imorgon, och då ska man klä ut sig, och temat är Disney.
Så det var bara att gå upp på våran vind och rota bland alla kläder, men jag hittade tillslut det jag ville ha!
Så imorgon blir jag Tingeling, och inte Josefin.
Jag ska ha på mig min lillasysters tingeling klänning (ja, hon är faktiskt 6 år, men jag fick på mig klänningen ändå)
och till det så ska jag ha vita leggins, vita långa handskar, en vit sjal och sen ska jag ju självklart ha ett sånt här litet "troll" spö eller vad man ska kalla det.

Här kommer en bild på morgon dagen outfit, jag vet att man inte ser så bra, men den får duga!


på fotot: jag som tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback