Tjenis

Här sitter jag igen framför datorn, jag har precis kommit hem efter att ha vart ute i Valla, som det heter.

Efter middagen så fortsatt jag att dansa på dansmattan, alltså jag kunde aldrig sluta, det var så jäkla kul, jag tänkte hela tiden, bara en låt till sen stänger jag av, men det slutade med att jag dansade till klockan sju, så jag dansade från kanske 5, och sen åt jag middag, sen dansade jag i en och en halv timme till, jag säger bara, REKOMENDERAS!
För det är jätte bra träning samtidigt som det är kul, eller ja det vill säga om man tycker om att dansa.

Efter det så gick jag en promenad och mötte min pojkvän, sen gick vi en sväng på gårn där jag träffade bland annat Sara och Josefin, det var så himla kul att träffa Sara, det var så länge sen.
Vi snackade om gamla goda minnen, som tillexempel när vi vurpade med henne moppe!

Nu kommer jag väl sitta fast klistrad framför datorn ett tag till, sen blir det läggdags, men jag har ju trots allt sovmorgon till nio imorgon.
Det kanske kommer något mer inlägg senare, jag skulle tippa på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback