Tragiskt

Ibland är ju bara vissa människor alltför tragiska, man kan inte göra annat än att skratta!
Och nu menar jag självklart alla dessa "wannabes" och dom här som inte kan komma på saker själv, och som aldrig skulle våga sticka ut, utan dom som måste vara precis som alla andra.
Kollar runt på lite bloggar, och fastnade för en som har näst intill kopierat Blondinbellas inlägg, så fort hon skriver om en sak, så skriver personen om samma sak, vet även att det är någon som har gjort exakt likadant med Kissies blogg.
Det är iförsej inte min ensak, och jag borde inte bry mig, men jag blir så irreterad, det bara kryper i kroppen på mig, för jag förstår mig inte på vissa människor, varför skaffar man sig en blogg om man ändå inte ska skriva utifrån sig själv?

Och sen till de här personerna som måste köpa exakt likadana saker som alla andra.
Jag lovar, det kommer sluta med att alla här i världen ser likadana ut, och hur kul kommer det vara i slut ändan då?
Jag har en sak som jag måste uttrycka mig över, att jag använder läppglans, och andra sorters saker för läpparna (alltså läppbalsam, cerat, läppglans, ja you name it) och jag vet en tjej, som köper exakt samma läppgrejer som jag har.
Så fort jag köper något nytt läppgrejs, så kommer den här personen med ett exakt likadant några dagar efter.
Jag kan inte göra annat än att skratta!
Snälla, vad är det för fel med vissa personer här i världen?
stå på er förfan och våga vara den ni är






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vet du att hon köper exakt samma? Och hur får hon reda på exakt vad du köper? det är ju inte direkt så att man ser på dina läppar vad du har för läppglans...

2009-02-10 @ 16:46:43
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

För att jag vet det, och jag tänker inte avslöja hur, för det har du ingenting med att göra.

Speciellt inte när du bara är en anonym som kommenterar!

So try to find out that yourself.

2009-02-10 @ 17:21:47
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback