Ut

Nej nu människor så har jag suttit inne hela dagen och nu ska jag äntligen ut!
Som jag sa så ska på Karibu och fika, med Julia, Agnes och Hedda, Anna kunde inte följa med för hon ville vara hemma och ta det lugnt och plugga, tråkmånsen! nej men är bra att det finns vissa som faktiskt kan ta tag i sitt pluggande ....

Efter vi har vart på Karibu så har vi som sagt inte planerat något att göra, utan vi får se vad vi hittar på sen, vi kanske drar hem, eller gör något annat.
Jag uppdaterar så fort jag kommer hem eller har tillgång till en dator!

Ha en bra Lördag kväll så länge ♥




Kommentarer
Postat av: agnes

hehhe ja, gott var det ;)

2009-02-28 @ 23:26:03
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback