Varm chocklad

Hej på er!

Nu är jag hemma hos älskling, jag har vart hos han ett tag, men som sagt, jag har inte orkar lägga in något förän nu!
Jag var i allafall med min lillasyster på ridskola, och hon var jätte duktig, det var lite segt att kolla på, men det är klart jag stället upp och följer med?

Snart ska jag och älskling kolla på film, och vi har precis gjort i ordning fika, det vart varm chocklad! Det vart inga semlor för mig .... jag som var så sugen på semlor ....
Aja, jag får väl vänta tills nästa år då!

Imorgon ska jag på stan med Erica och Agnes, vi ska kolla runt lite på stan, dom ska kolla på kläder bland annat, jag vet inte riktigt vad jag kolla på, men en hårfärg ska jag köpa i allafall, eftersom jag har bestämt mig nu för att färga håret hel blont istället, det blir nog bäst så.
Sen ska jag sälja lite kläder imorgon också, skönt att bli av med lite .... och sen är det ju lättförtjänta pengar också, perfekt för mig som åker till London om exakt sex dagar, åh vad jag längtar!


på fotot: älsklings mammas chocklad är super god


på fotot: me, me and me, ser dock väldigt sliten och trött ut men det
blir så efter skol dagar då man har haft något sorts vatten krig, eller ja
krig, med Erica Agnes och mig, mot älskling, Björn, Robert och Jesper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback