ZzZzZz ....

Ja, jag sover nästan redan nu.
Är så himla trött, och har som sagt fortfarande ont i mina ögon, så nu vill jag bara blunda och sova ....
Åkte i allafall till Ica för jag tänkte hämta ut min väska, men självklart hade den inte kommit idag heller, men jag fick ett sms idag att jag kunde hämta ut den, men så berättade mamma att dom skickar alltid ett sånt där sms dagen innan man kan hämta ut det, så får hämta ut det imorgon istället, tråkigt men sant.
Om några dagar får jag även ett par tights från Gina tricot, dom är svarta och så är det en guld kedja på sidan av dom.

Imorgon är det en ny dag, vilket betyder att jag skriver nya inlägg, så håll utkik imorgon.
Godnatt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

En sak till, haha. Jag har blivit lite ivrig nu haha. Först vill jag fråga, är det bara du och din vän som åker själva? Fan vad roligt isåfall, härliga minnen ni kommer få tillsammans. Jag har blivit lite ivrig nu haha. Sen vill jag bara säga, för säkerhetens skull (vill ju inte att något ska hända er) åk taxi, taxichaffisarna är hur trevliga som helst, superglada hela tiden och man tror nästan att dom vet exakt vart alla ställen i hela London ligger. Inte alls dyrt är det heller, eller det är klart, det är billigare med buss men inte alls så mycket. Se upp för svarttaxi (vanliga bilar som kör runt och plockar upp folk för en billig peng) fast det visste du nog redan. Men åk inte buss, rena katastrofen, man vet ingenting. Vi åkte buss och vi visste inte alls vart vi skulle av. Vi hamnade på något kvarter långt ut så vi fick sedan hoppa av mitt i London för att ta en taxi istället haha. En sån där sightseeing buss är hur bra som helst, den tar dig till dom bästa shoppingatorna, seevärdigheterna i hela London och det är inte alls dyrt. Bara att hoppa på en buss när ni ser en haha :) Ha det bra nu. Kram.

2009-02-03 @ 17:05:24
URL: http://emmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback