20/1

Hej allihopa, jag har inte skrivit så mycket idag pga att jag har inte hunnit, men jag tänkte skriva lite nu om hur min dag har sett ut.
Vaknade hemma hos min älskling imorse, tog lite sovmorgon och fick då stressa itsället, jag stressar alldeles för mycket, men i allafall sen skulle vi ta bussen till skolan, vi stod ute och frös i några minuter, sen kom bussen tillslut. Sen har jag bara vart på skolan, har vart allmänt trött och less hela dagen.
Efter skolan spelade jag och Agnes en biljard match, och vann såklart (ja, nästan i allafall) sen gick jag in på ica och köpte snarr (godis) till imorgon, det är nämligen så att jag och Erica ska sitta och skriva ner resultaten till en cup som heter snickers cupen, då det kommer vara 6:or som ska spela matcher.
Så imorgon missar jag en hel skoldag, gud så skönt.
I allafall, efter jag hade vart på ica så gick jag hem (till mamma) och bytte kläder, eller ja, jag ville ha på mig den svarta koftan som mamma hade köpt, men då hade hon på sig den. så då sprack min outfit! så nu har jag på mig ungefär vad jag hade på mig idag.
Föresten så skulle jag ju lägga upp en bild med min nya kofta på, men bilder kommer, men inte riktigt än.

Efter att jag hade vart hemma så åkte jag till min älskling, och det inprincip första vi gjorde var att lägga oss i hans säng och soma, vi sov hur länge som helst, men det var lika bra för jag var så trött. Men undra om jag kommer lyckas sova något inatt? Om jag inte kan sova inatt så lägger jag upp ett inlägg, men jag tror faktiskt att jag kommer kunna sova, för jag är verkligen är sovmänniska.

byebye, se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback