21/1

Hej på er allihopa, här sitter jag och diggar musik!
Ni vet redan vad jag har gjort idag på skolan, bara skrivit resultat till snickers cupen för 6:orna med Erica (på snickers cupen spelar man fotboll mot olika skolor)
Det gick i allfall riktigt bra och vi fick gott fika, så jag ska inte klaga.
Idag åkte Ages och Anna til sthlm, det kommer bli tomt. Men som tur är så kommer dom hem redan på Lördag, och då ska vi vara hemma hos mig och mysa tror jag, kanske fota också.

Tog en bild på mitt och Ericas fika, enjoy
(bilden är tagen med kamra mobil, så den är inte så bra men den får duga)


på fotot: mitt och Ericas fika, som bestod av 7 mackor (fast vi tog bara 2 var)
2 cola, 2 fanta, 4 cocosbollar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja klaga ska man ju inte göra iaf :P bästa skoldagen på lääääänge :P <3

2009-01-21 @ 21:53:55
Postat av: Anonym

haha nej inte precis, det där tycker jag vi borde göra oftare :) <3

2009-01-21 @ 22:30:23
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback