22/1

Godkväll, har tyvär inte hunnit lägga in något inlägg idag eftersom jag inte kom hem förän halv 4, och efter det gjorde jag fika och pratade med älskling. Sen var jag tvungen att sätta mig och dega vid tv:n, jag kollade på made, sweet 16 och nu kollar jag på the hills.
Har inte hänt något speciellt idag, bara skola skola skola.
Pratade med Anna för ett tag sen i allafall och det var kul att höra hur dom har det, dom satt i sthlm och fikade, jag vill också vara i sthlm, är lite småless på ösd faktiskt.
Nu har jag i allafall beställt väskan som jag har på bilden här nedanför, jag hoppas jag kommer gilla den.
Sen har jag börjat tveka lite på att beställa sminket från sheercover, eftersom det tar minst 14 dagar att få det hemskickat, och det känns lite för länge. Så vi får se! Jag lägger in något mer lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback