23/1

Hej gott folk, här sitter jag i min ensamhet eftersom mina föräldrar är i stugan, och min bror drog nyss ut på krogen, min pojkvän spelar, mina två bästa kompisar är på konsert, och dom andra vännerna har jag inte pratat med ännu.
Jag har i allfall köpt godis nu så jag ska sitta och mysa och kolla på let's dance som började för ett litet tag sen.
Ibland är det faktiskt ganska skönt att sitta för sig själv och mysa, men förutom att mysa så kanske jag ska plugga lite också, om jag orkar och hinner vill säga.
Föresten, jag kom på att jag jag är faktiskt inte helt själv ikväll, för jag har ju min älskade sixten (min katt) som gör mig sällskap, och sen har jag ju dig, min kära data.
Ibland får man ha sånna här kvällar och bara ta det lugnt, även om det kanske finns roligare saker att göra, men jag tycker det är skönt att vara själv med jämna mellanrum.
Anledningen till att jag inte har skrivit något idag är för att jag inte har haft min laptop med mig, för efter skolan så åkte jag direkt hem till älskling, och var där hela dagen, sen tog jag en promenad hem.

ddadwad
på fotot: här är mitt fredags mys, och tv:n som inte är med på bilden


japp
på fotot: lite av brosans fredags "mys"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback