24/1

Hej, idag har det inte hänt så mycket intressant i mitt liv.
Jag vaknade klockan 2 av att telefonen ringde, och då var jag hur trött som helst.
Klockan var så mycket så jag kände att jag var tvungen att kliva upp, så jag väckte älskling som sov hos mig igår natt som tur var, för det hade vart lite läskigt om jag hade behövt sova själv i våran villa.
Efter det så gick jag och älskling ner och gjorde lite frukost som bestod av chai te och mörkt bröd, det var riktigt gott, till det så kollade jag på top model Canada.
Har inprincip bara legat och kollat på det programet hela dagen, förutom att jag och älskling tog en lite promenad efter jag hade duschat.
Och nu har han åkt hem, och jag sitter här och väntar på att min bror ska komma hem så vi kan börja göra middag, vi göra hemmagjord pizza, mums!

Kvällens planer ser ut såhär:
Agnes och Anna ska komma hit och vi får se vad vi ska göra, jag hoppas på att vi ska sjunga singstar, annars ska vi väl bara mysa och kolla på någon film. Och Anna ska nog ta med sin kamera också, så jag lägger kanske in något photo under kvällen, men det får ni se sen.
Hoppas ni har en bra Lördag kväll, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback