26/1

im back!
Har tillbringat hela min dag på skolan, men har nästan inte gjort någonting.
Det har helt enkelt vart en slapp dag, men det har jag ingenting emot.
Just nu sitter jag återigen hemma hos älskling och vi ska göra mat nu, svensk husmans kost blir det, korv och potatismos, jag älskar potatismos.
När vi har ätit kanske vi går ut på en liten promenad för att hålla oss i form (eller jag i allafall), annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag skulle i allafall behöva plugga lite grann.
Tänkte berätta att vi hade badminton och basket på skolan idag, och självklart ska jag göra illa mig.
Det första jag gjorde var att sticka nageln rakt i lillfingret så jag började blöda och då fick jag ett litet plåster, sen efter det så fick jag basket bollen på nageln så den pajjade, och tillsist så började jag blöda under nageln, så då fick jag ett plåster till.
Stackars mig ....
nu ska vi äta!


på fotot: jag, jag, och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback