27/1

Ush vad jag hatar mig och själv och min dåligt uppdatering, men mitt nya liv startar ju trots allt imorgon så jag får skylla på det!
 om sagt så startar jag nytt liv imorgon eftersom idag kändes inte som rätt dag.
Funderar på att försöka uppdatera varje morgon, och hinner jag inte så får jag försöka skriva ihop något under dagen på skolan.
Nog om det, ni vill kanske veta vad jag har gjot idag? och det ska jag berätta för er
Jag gick på skolan som vanligt, faktiskt en ganska bra dag, mådde bra idag och hade mycket överskotts energi.
Efter skolan så tog jag bussen till staden med min älskade vän Agnes.
Vi gick till min pappas jobb (innefickan, för er som int vet så är det ösd bästa resturang) och där hämtade jag hem nycklarna eftersom mina var hos mamma.
Efter det gick vi till Agnes mammas jobb och vi hämtade hennes hund morris, och påvägen hem så köpte jag godis (har ju som sagt inte startat mitt nya liv ännu så jag passar på med onyttigheter nu) och efter jag hade köpt godis så stod två personer och pratade med Agnes om hennes hund, dom tyckte han hade långa ben så sa dom till hennes hund att det var "janne långben", varför just janne frågade jag Agnes, och då fick jag reda på att långben i kalleanka heter janne långben på svenska (det visste jag inte innan, så idag har jag lärt mig något nytt)
Vi kom hem till Agnes där vi gjorde latte och åt bullar, och kollade på top model australien, sen gick jag hem till mig och där bytte jag om och hämtade min kamera, så nu kan jag lova er att det blir mer kort (det tråkiga är bara att jag har en dålig kamera, men den får duga så länge i allafall)
Föresten så såg jag att pappa hade köpt en bärbar data, den var dock inte lika liten som min.
Den är nog jättebra i allafall, och vägde mycket gjorde den också.

Kommentarer
Postat av: anna

HAHA OFTA DU INTE VISSTE OM JANNE? sånt vet man josefin!

2009-01-27 @ 21:16:14
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

haha nej jag svär har aldrig i hela mitt liv hört det, vart sjukt förvånad när agnes sa det.

Men liksom jag trodde bara man så långben?

2009-01-27 @ 22:47:21
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback