28/1

Hej, nu är jag hemma efter en slapp skoldag och lite skidor i backen!
Vi hade en väldigt skön skoldag idag, vi hade slöjd första lektionen, och då ska  vi få sy egna kläder, och jag tänkte berätta vad jag hade tänkt göra.
Jo jag hade tänkt göra en väst som man har ovanpå t.ex en vit tröja, den ska vara svart, så ska det vara guldiga knappar på den, och den här saken därbak som spänner åt västen med, den ska också vara i guld. Jag tror det kommer bli skitsnyggt, och självklart lägger jag upp en bild på den när den är klar!
Jag hade idrotts prov idag, gick ju faktiskt bra, även om jag inte hade läst på idrotts boken så jätte noga, men man har ju trots allt MVG i idrott (man måste ju få skryta ibland), nä men jag hoppas det gick bra i allafall.
Efter det så åkte vi till gb där vi skulle åka slalom, och självklart skulle varken Agnes eller Erica vara med och åka skidor, så jag fick åka med grabbarna, men det gick ju bra det också.
Jag railade och hoppade för första gången i bigjumpet (som sagt, man måste få skrya ibland), haha ne men så häftigt var det kanske inte, men det var kul.
Nu sitter jag hemma hos min mor, och ska snart byta om sen kanske jag slänger in något mer inlägg, men nu ska jag ringa och klaga på att min väska inte har kommit än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback