29/1

Hej allihopa, förlåt för att jag var så dålig på att lägga upp något idag också, men hade det ganska stressigt imorse och sen kom jag inte hem förän nu.
Vi hade lång dag på skolan idag, den var halvjobbig, även fast jag satt och snackade med Jennie och Anna på lektionerna, busigt av mig!
Skolan har i allafall vart som vanligt, planerade på hemkunskapen vad jag ska göra för någon maträtt nästan vecka, då vi ska laga en kompis middag.
Jag hade tänkt laga, klyftpotatis med morötter och någon mer rotfrukt på (för att göra det nyttigare) och sen ska jag steka kyckling och sen skära upp dom och fylla med någon god fyllning, sen ska jag göra någon sås till. Den här middagen är väldigt lik den middagen vi gjorde på nyår, men det gör ju ingenting.

Ikväll ska jag plugga, eftersom vi ska ha ett litet matte test imorgon, och sen kanske jag ska göra ett fysik prov också, vi får se hur det blir med det.
Hade föresten samtal idag med en tjej som informerar om gymnasiet, jag är som sagt väldigt osäker på mina val, förutom mitt första som jag är sten säker på att jag ska välja, och det är frisör.
Och eftersom jag inte är hundra procent säker på att jag kommer in på frisör här i ösd så har jag nu bestämmt mig för att jag ska söka frisör internationell, fast det är i Bräcke, vilket verkligen känns mindre kul, eftersom då måste jag åka tåg varje morgon. Men det kanske måste bli så!
Känns i allafall skönt att nästan ha bestämmt sig nu för vad man ska söka.

Jag lägger in något mer senare, kanske lite bilder också, för just nu är jag för lat för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback