31/1

Hej, det var ett litet tag sen.
Jag bloggade ingenting igår pågrund av att jag var ganska så depp, jag var absolut inte på humör, var ganska ledsen också.
Ibland kommer det bara tider då man blir deppig, man tänker på allt det dåliga och glömmer bort att tänka på det som är bra, och på så sätt så blir saker och ting bara värre.
Jag var ganska deppig för jag började tänka på framtiden, min pojkvän, mina vänner, ja allt möjligt!
Idag känns det någolunda bättre efter att ha snackat med både Anna och Jennie, och jag måste tacka er för att ni finns.
Tänk egentligen hur bra det är med vänner, hur dåligt man är mår så kan dom alltid få en att rycka upp sig lite, utan vänner så är man ensam, och utan vänner så klarar man sig inte länge, så tack till alla er som är mina vänner, jag älskar er.

Tänkte ändå berätta lite om vad jag gjorde igår.
Jag åkte hem till mamma och satt där och pratade med Anna och satt vid min laptop och jag kände mig helt lost, hade inte en aning om vad jag skulle göra. Och eftersom jag var tvungen att vara barnvakt klockan åtta på morgonen så kändes det inte som jag hade någon lust att åka in till stan. Jennie frågade nämligen mig och jag ville åka in till stan och komma hem till Linnea och kolla på film.
Efter mycket funderingar på vad jag skulle göra så tog jag bussen runt åtta hem till Linnea och vi kollade på film hela kvällen, och så pratade jag lite med Jennie, det var en lättnad att få prata ut om mina problem.
Efter det så gick jag hem till pappa som bor i stan.
Jag behövde som sagt inte vara barnvakt eftersom mamma ändå är sjuk så hon kunde inte gå på jobbet, vilket var väldigt skönt för mig för då kunde jag sova ut.
I allafall, pappa kom hem kanske runt tolv tiden, då hade han med sig kebab.
Så vi satte oss och åt kebab, väldigt gott, fast jag är inte så förtjust i köttet.


på fotot: min chebab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback