Avundsjuk

Fyfan vad avundsjuk jag är nu, Anna ringde mig alldeles nyss! Hon lovade att ringa mig, hon är ju som sagt och kollar på Chris brown i sthlm. Och gud, alla tjejer bara skrek så hörde man han sjunga, gud så avundsjuk jag är.
Det är så jävla häftigt att se någon artist live, det är så overkligt, fast då ska ju kändisen vara riktigt känd också, och det är ju Chris brown, åh jag kan bara tänka mig hur kul det ska vara att se han.
När hon ringde mig och jag fick höra han, så satt jag bara och flinade för mig själv.
Och jag kan bara tänka mig hur mycket jag skulle ha grinat om jag skulle ha sett han, alla tjejer står säkert och lipar just nu när dom ser han.
Jag började ju till och med grina när jag så Darin live för många, många år sen. Och jag menar Darin, han är väl känd i Sverige, men inte över hela jorden.
Jag hoppas verkligen att mina tjej kompisar har skitkul och alla andra som är där såklart, jag är jätteglad för deras skull som får se han och jag hoppas dom ger järnet, och lipar som fan!!!!

NU RINGER HON
jag hör han igen, han sjunger låten: with you
och nu är den slut, och fyfan vad alla tjejer skriker, fast det förstår jag.

OCH NU RINGER HON IGEN
nu hör jag han igen och nu sjunger han låten: no air
och nu börjar jag fundera lite, för jag hörde jordin sparks sjunga, men det kanske bara är med på låten, men tänk om hon också är där, då blir jag ännu mer avundsjuk, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback