Bad

Hej, nu är jag tillbaka igen, efter ett jätte skönt bad.
Det kändes verkligen som jag behövde lägga mig ner och verkligen slappna av och bara njuta, så jag gjorde upp ett bad, och i det badet hade jag hallonbadskum, badflingor i olika färger och en badbomb, så nu luktar jag riktigt gott.
Och sen måste man ju ha något litet extra till badet, så jag gjorde en jordgubbs smoothie, inte så fel det heller.
Jag hade frysta jordgubbar som jag mixade med annat, och sen några varma jordgubbar på botten av glaset också.
Sen hade jag tänt värmeljus ovanför badkaret och även ett stort ljus på badkars kanten.
Medans jag badade så pratade jag med Anna ett tag, men sen satt jag på musik och bara låg och tänkte i mörkret med ljusen, ett bra avslut på kvällen. Bilder på det här kommer precis nu!


på kortet: ljusen och min goda jordgubbs smoothie i hörnet


på kortet: badkaret, min smoothie, och ljusen (släckte såklart lampan sen)


på fotot: bad flingorna som doftar gott


på fotot: min väldigt goda smoothie


på fotot: silver shampo som är både bra och dåligt, det tar bort gulfärgen i det blonda, men sliter även ganska mycket på håret, men då är det ju tur att vi har björn axens inpackning, den är verkligen jätte bra (rekommenderar)


på fotot: badet med släckt lampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback