Ett snabbt tips

Idag testade jag volum master från björn axen, jag har hört mycket om den och att den är bra, jag har aldrig prövat den förut eftersom jag inte behöver någon extra volym i mitt hår för jag har ganska bra volym i det redan.
Men i allafall så var den jättebra, och man fick verkligen volym, fast på mig vart det nästan överdrivet med volym, vilket kanske inte var sådär jättesnyggt.
För att få volym så lyfter du på håret och håller i några sekunder med tången, och sen gör du så i hela håret (fast bara i under håret) eftersom det kanske inte alltid är så jättesnyggt att ha krusat hår längst uppe på håret.
Testa den, den är bra, men kom ihåg, använd den bara på helger och vid finare tillfällen eller om du bara vill känna dig finare för en dag, för den är bra, men den sliter även på håret.


på fotot: volum master från björn axen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback