Fika

Nu är jag tillbaka efter en fika med Jennie och en liten runda på staden.
Jag tog bussen in till stan sen träffade jag Jennie, vi gick och fikade på te huset, jag tog en nougat ruta och en chai latte, otroligt gott. Och jennie tog en blåbärs paj med glass och dryck!
Vi snackade en massa medans vi fikade, och sen tog vi en snabbis på stan.
Det fanns tröjor från 99kr på rut mfl, tänkte köpa en blå tröja, men ångrade mig eftersom den inte var så himla snygg!
Imorgon blir det nog en runda på stan igen eftersom jag inte hann titta så mycket idag.
Har fortfarande inga planer för ikväll, men jag ska nog umgås med Jennie, men sen måste jag komma hem i tid, eftersom jag som sagt ska vara barnvakt imorgon från klockan åtta.


på fotot: min snygging Jennie på te huset


på fotot: en ganska osnygg bild på mig, but who cares?



Hör av mig lite senare när jag har mer information om vad som kommer hända ikväll, tills dess, ha det bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Nathalié Hult

Gud vad svårt det är med heminredning,

iallafall om man är två som skall bestämma!

Det är hur svårt som helst med att kunna hitta

saker som både jag och Jakob gillar, suck.



Har ni något tips på bra heminrednings sidor?

2009-01-30 @ 18:55:53
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

här finns några hem inrednings sidor:





www.homepoint.se

www.kitsch.se

www.bolagret.se

www.bosign.se

www.danskdesign.nu

www.detaljochdesign.se

www.frossa.se

www.turquoise.se

www.djungeltrend.com

2009-01-30 @ 19:44:31
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback