Godis

Hej allihopa, här sitter jag framför pappas laptop och tv:n, jag kollar på arn, även fast jag har sett den förut, den är faktiskt mycket bra.
Jag är otroligt sugen på godis, så jag ska nog gå upp till videoteket innan det stänger, för det stänger nämligen klockan elva, och jag har ingen ork att gå längre än dit. Det är ganska nära från mig till videoteket!
Efter jag har handlat godis vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det får vi se sen, men jag lär ju kolla på en film och sen krypa ner i sängen och sova.
Och imorgon är det söndag, pluggdagen.
Skriver kanske något mer sen, det beror på, men annars får ni har en bra lördag kväll allihopa.


på fotot: jag, innan jag gick ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback