Godkväll

Det här blir mitt sista inlägg för ikväll, för jag måste tyvär sova eftersom det faktiskt är skola imorgon också.
Om jag orkar så uppdaterar jag imorgon innan skolan börjar, så håll utkik.
Efter att jag hade vart hemma hos min mor och hämtat diverse saker så skjutsade mor mig till min älskling, och nu sitter jag här, fastklistrad framför min kära laptop.
Nu innan jag går och lägger mig så tänkte jag bjuda på lite bilder på mig själv, dom är ganska gamla men dom får duga tills jag lägger upp några nya och fräsha.

Bilderna är tagna av en vän som står mig väldigt nära, hon heter Anna molin och som ni ser är hon grym på att fota.
Innan jag blev fotad så blev jag sminkad på make up store.
Här kommer bilderna!
(p.s bilderna är framkallade och jag har dom inte kvar på datan längre, så jag har tagit kort på korten om ni fattar, så det kan vara för mycket ljus och vita fläckar lite här och där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback