Godkväll/natt

Här ligger jag med min älskade pojkvän och lyssnar på musik, vi ska snart sova. Det ska bli så jävla skönt för jag är så trött.
Gjorde föresten något oplanerat för någon timme sen, Agnes ringde runt åtta och sa att hon och några till skulle in på subway och fika latte och spelar kort, och så frågade hon om jag skulle med.
När hon ringde låg jag i myskläder och hade inte alls några planer på att åka någonstans, men jag slängde på mig kläder, jacka och skor och började springa till bussen.
Efter dom hade fikat så träffade vi Josefin nilsson, och hon hakade på oss och körde lite poker, sen tog vi bussen från stan och jag åkte hem till älskling, och nu sitter jag här.
Har inte mycket alls att berätta just nu faktiskt, men det här var lite av min kväll i allafall.

Hade planerat att åka till Åre imorgon för att träffa Jennie, men det blir inte av.
Jag var verkligen sugen på att träffa henne, men som sagt jag kommer upp någon helg framöver, det lovar jag!

GODNATT, HÖRS IMORGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback