Godmorgon

Godmorgon alla trötta människor, jag har det väldigt stressigt eftersom jag och älskling ska gå till skolan, klockan är nu fem över åtta och vi börjar halv nio.
Mitt nya liv började både bra och dåligt, för jag var så himla trött imorse, hade häldre viljat vara super duper pigg, men eftersom jag var så trött så låg jag kvar i sängen ett litet tag till.
Till frukost åt jag ägg, hårdbröd och vatten, ska försöka äta det varje dag till frukost nu, kanske inte alltid ägg men.
Nu har jag gjort mig i ordning också vidare, hinner inte lägga upp någon bild, så jag lägger upp från morgonen senare!
Idag ska jag på skolan, sen ska vi åka skidor i gb, har ni tur så lägger jag upp lite bilder därifrån.
Måste dra nu, ha en bra dag!


på fotot: jag imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback