Godmorning guys

Kom till skolan för ungefär en kvart sen, och nu sitter jag i datasalen med älskling för jag väntar på att Erica ska komma, sen ska vi gå ner till idrotten och få lära oss hur man trycker på knappar och skriver på poäng (typ?)
Hela dagen kommer jag sitta nere på idrotten och skriva resultat till matcher som 6:orna spelar, och efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. det får vi så då! jag lägger upp något senare när jag kommer hem

Kollade på filmen p.s i love you igår, såg inte riktigt klart på den eftersom jag somnade, jag fattar inte hur jag kunde sova hela natten med tanke på att jag sov först från 6 på kvällen till halv 10, sen somnade jag igen runt 3 på natten.
Jag är ju ganska utvilad nu i allfall, det känns bra.
Det jag tänkte säga var att p.s i love you verkar vara en jättebra film, tårarna rann flera gånger.

Salut


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte bra och fin blogg :) Har du gjort designen själv? Mer bilder! KRAM

2009-01-21 @ 11:40:12
Postat av: JOSEFIN

tack så mycket! kul att du läser den.

Min pojkvän har fixat designen åt mig.

okej, jag ska försöka lägga upp mer pictures then! ;)

2009-01-21 @ 15:41:22
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback