Hej allihopa!

Här sitter jag framför datan och dricker smoothie och pluggar, fast jag kommer inte så långt.
Var ju på ridskola för ett tag sen, och det gick jätte bra, vi fick en snäll häst :)
När vi kom hem så satte jag mig och mös med min katt sixten, och bortstade han med hans nyköpta kam, man måste kamma våran katt för annars får han stora tover, som bollar i håret.
Så jag satte mig och började kamma han, tycker så synd om han eftersom han mjauade jätte mycket, men det förstår jag, det är nog inte så skönt om någon sitter och ska försöka kamma ut stora tovor på en, huvva.
Men sen när jag var klar så vart han fin i allafall, ska man vara fin får man lida pin, men det tycker inte jag att man ska behöva för att vara fin!

Jag kom på att jag har en till rolig nyhet att berätta för er, jag och min pojkvän Micke har vart tillsammans i 11 månader idag, kan ni tänka er, 11 månader.
jag är så glad att det har hållt såhär länge, och jag hoppas att det håller ännu längre, du är den ända för mig.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback