19/1

Klockan är kvart i sex, men jag är redan skittrött, verkligen skitrött. Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag gick och la mig tre inratt.
Idag har jag gått i skolan som vanligt, hände inget speciellt idag förutom att det vart en massa prat stunder hit och dit, och det var väl bra, med tanke på att vi fick vissa saker utklarade. Jag undrar varför vi tjejer alltid ska snacka så mycket skit om varandra? jag säger verkligen inte att jag är oskyldig men jag tycker att om man ska gå runt och snacka om andra människor så ska man kunna stå för det man har sagt sen också

Just nu är jag på ett jävla piss humör eftersom små syskonen skriker så mycket att jag tappar öronen, jag måste bara säga att det värsta som finns, det är småbarn som skriker, det gör mig så jävla irriterad.
nog om det nu, jag var på stan med Agnes ett tag idag idag för hon skulle hämta ut biljetterna till chris brown, och sen träffade vi hedda.
Efter stan så åkte jag hem till Micke en snabbis, sen hem till mamma. Jag måste sova hemma inatt för jag ska till Åre med Agnes imorgon, och då ska jag få träffa mig käraste vän Jennie Lohman. det känns underbart!
Tänkte inte skriva så mycket mer just nu, lägger in något lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback