Hej på er nattugglor

Här sitter jag klockan tolv på natten, egentligen borde jag sova, men jag och älskling har kommit överäns om att vi ska sitta upp till två, och då säger jag varför inte? nu när jag ändå har min laptop så kan jag ändå ligga i sängen hela natten, så jävla skönt.
Hela kvällen har jag pluggat, pluggat och återigen pluggat. Skrapade i allafall ihop fyra sidor om Hinduismen, känner mig inte så himla nöjd faktiskt, men tanke på att jag tog väldigt mycket fakta från böckerna. men whatever?
Tyckte att jag hade gjort mig förtjänt av lite kvällsfika så jag gjorde chai te, och det var supergott. Måste bara säga att jag är skitglad och skitstolt över mig själv med tanke på att jag är frisk nu, men det jag är stolt över är att jag mådde dåligt som en gris hela förra veckan (eftersom halsen var uppsvälld, flera kilo snor i näsan, allmänt klen i kroppen, osv osv) men ändå så gick jag på skolan, var hemma en dag, men en dag liksom, vad gör det.
I allafall så hoppas jag kunna gå på gymmet imorgon, eftersom jag legat på latsidan nu i en vecka, och det känns inte bra, så jag hoppas kunna få med mig Agnes mfl på gymmet imorgon.
En dålig nyhet det är att mina kära kära kära kära vänner Agnes & Anna åker till sthlm på tisdag för att kolla på chris brown (fråga inte ens om jag är avundsjuk)


Ja det jag hade tänkt och berätta med det här inlägget egentligen är att jag rotade runt i mammas garderob, för att leta efter något att ha på mig imorgon. Då hittade jag tre väskor som hon bara har slängt ner i en låda (alltså är det väskor hon inte använder) och väskorna var ju ursnygga, tycker jag i allfall. Det är alltid så himla kul med nya saker, här slänger jag upp tre bilder på dom tre väskorna.


på fotot: väska 1, liten och snygg som man kan ha till finare tillfällen


på fotot: väska 2, den kanske inte ser så snygg ut, ser ut som någon sam'e väska, men jag tror det blir skitsnyggt till korta jeans shorts, svarta pumps, svarta tisha och så dendär hängandes till mitt blonda hår, mm perfekt!


på fotot: väska 3, en väldigt, vädligt stor väska, men den är bra att ha till vardags och ha sina gympa kläder i, laptopen, alla läxor, och allt annat skit man har med sig i väskan. Den är också väldigt bra att ha om man ska göra en mindre resa på några dagar och så ska man bara ha mig sig lite grann.

Kommentarer
Postat av: Emiliaglams

Jag håller med dig om att väskorna är jätte fina! Det ser lite vintage aktiga ut vilket jag gillar super mycket.

2009-01-19 @ 16:06:47
URL: http://emiliaglams. webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback