inköp

Idag har jag fått två nya saker, kanske inte så jätte intressanta saker men i allfall så när jag kom hem så hade mamma köpt en ny tandborste åt mig, som var rosa med en stor bomma längst ner, tandborsten är från Jordan.
Det är alltid lite roligare att borsta tänderna med en snygg tandborste.
Sen hade hon också köpt två kofter (som både jag och mamma ska använda)
jag vet inte riktigt om man kan kalla det koftor, det är som en kofta utan armar, hur som helst så gillar jag dom.


på fotot: min nya tandborste från Jordan


på fotot: dom två koftorna, det syns inte så bra på den här bilden hur dom ser ut, men lägger upp en annan bild lite senare så ni får se hur dom ser ut på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback