My new me

Hej allihopa, vet ni vad jag har kommit fram till nu när jag har suttit och tänk för mig själv?
JO, ATT JAG SKA FÖRÄNDRA MIG!
alltså då tänker jag både på utseende och personligheten, alltså sen om jag lyckas eller inte, det återstår ju att se.
Men jag är så less på mig just nu, specellt på mitt utseende och kanske lite på personligheten, jag har blivit så tråkig på sistonde.
Jag är en person som måste förändra mig lite då och då, för skulle jag gå runt och se likadan ut hela tiden så skulle jag ledsna på mig själv, och om det inte händer något i mitt liv så blir jag lätt deppig!
Så nu ska mitt liv bli kul, och det ser jag fram emot, och det hoppas jag ni också gör, för det kommer bli roligare att läsa min blogg då, hoppas jag i allafall.
SO WELCOME MY NEW LIFE!
Imorgon eller om det blir i övermorgon så startar jag mitt nya liv, jag är blondinen som ska födas om på nytt.
Sen får ni inte bli besvikna om ni inte märker någon skillnad på en gång, men jag hoppas att jag kommer lyckas, eller ja det kommer jag (tror jag?)


på fotot: min arm och mitt älskade rosa nagellack

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så är jag oxå. När jag blir deppig eller ledsen över nåt i mitt liv gör jg något nytt med mig själv för att jag är så less. Det kan vara allt från att slinga håret till en ny piercing :P Så lycka till!

2009-01-27 @ 13:06:21
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

ja, men det är ju faktiskt både bra och dåligt eftersom det är ju skit kul med förändring, men det kan vara dåligt också om man lägger ut för mycket pengar på en massa onödigt! tack så mycket :)

2009-01-27 @ 18:33:29
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback