Kvällsfika

Hej, jag blev hämtad för ett litet tag sen av min bror som skjutsade mig hem till mor, föresten så säger jag grattis till min bror som klarade körkortet!
När jag kom hem så gjorde jag i ordning lite kvällsfika och satte mig och myste med mamma och sixten, vi kollade på lyxfällan, gud så mycket pengar vissa har lånat, det är helt sjukt!
Till kvällsfika så gjorde jag gröt, även om julen är förbi nu. Nä men det är så gott ibland med risgrynsgröt, kanel, socker och mjölk (i glas dock, eftersom jag aldrig någonsin har eller kommer äta med mjölken på gröten)
Nu ska jag nog gå upp och ta ett varmt bad eftersom jag känner mig lite små sjuk, jag har haft jätte ont i huvudet och i ögonen (kanske sitter vid datan för mycket), nej men jag har nog sovt för lite.
Men nu ska jag gå, kanske hinner med ett till inlägg innan det är sovdags.


på fotot: mitt kvällsfika, och ett misslyckat hjärta av kanel


på fotot: min älskade kisse miss

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha shit vad fet han blivit

2009-01-30 @ 13:32:22
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

haha jo jagvet, men han rör på sig ganska lite! men han ser så stor ut ockå för han har så jävla långt hår :) myspys killen min

2009-01-30 @ 13:57:13
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback