Middag

Hejhej, har fortfarande inte gjort något annat än att pratat med älskling och kollat på tv, samt lagat middag även fast jag verkligen inte hade någon lust att laga någon mat.        
Jag lagade något som skulle gå ganska snabbt att göra så jag stekte köttfärs och kryddade på lite tacomix, sen när den var klar så gjorde jag två jättelätta dipper, en guacamole dipp som bestog av creme freish och avokado, och en som också betstog av creme freish och salsa sås.
Till det här så la jag upp nachos på en tallrik med riven ost på och sen in i micron i några sekunder, och till det här, ett glas vatten såklart.  
som sagt, väldigt lättlagad middag, men det fick det bli idag.


på fotot: min lättlagade middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback