Min kväll

Är hemma hos älskling nu, han kom och mötte mig för ett litet tag sen.
Ikväll vart det bara en chill kväll, vi spelade spel och tog kort, korten på mig vart skitdåliga, håret såg sämst ut, smikningen såg sämst ut, kläderna var sämst, alltihop!
Men jag var inte så förberedd heller satt.
Tänker i allafall inte lägga ut några bilder ifrån ikväll när vi fotade eftersom jag vart så dålig på alla, jag tänker bara lägga ut bilder som jag har klippt ut från korten vi tog ikväll, bara för att ni ska ha något att titta på, så snällt av mig va.

Imorgon ska jag nog mest bara plugga, måste läsa ut en bok om idrott, plugga matte och plugga fysik.
Kanske inte det bästa man kan göra på en Söndag, men jag har liksom inget val, skolan är ju allt, och ska ta upp all tid i mitt liv också, that sucks.

Nu tänker jag inte skriva något mer för jag är trött och jag borde inte vara uppe den här tiden,
hola bolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback